2016/06/02

[My Shop Products] Pop Up Card - Merriment Garden / ポップアップカード・にぎやかな庭

先週末の横浜ハンドメイドマルシェ2016に初出店しました!
I opened my shop for the first time at the event of the hand crafting market, " Yokohama Handmade Marche 2016 ".


出品した私の作品たちをご紹介させていただきます。
I would love to show you my products.

まずは、ポップアップカード。にぎやかなお庭をイメージして作りました。
The first one is Pop Up Cards. Made them forming an impression of a merriment garden.


元ネタは妹の作ったクッキーです♪
The inspiration of insects from my sister's baking♪







いかがでしょうか?
I hope you'll like it:)